Hledáme koordinátora/ koordinátorku firemních fondů

Co je pracovní náplní této pozice?
- Koordinování administrace firemních fondů v průběhu realizace, plánování výběrových řízení, hodnocení průběžných a závěrečných zpráv, komunikace s příjemci a dalšími subjekty,
Co požadujeme?
- minimálně SŠ vzdělání;
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti;
- dovednost práce na PC: aktivní ovládání programů MS Word, MS Excel, Power Point, Google Docs, G Suite;
- pečlivost a schopnost dotahovat věci;
- chuť a sílu učit se novým věcem.
Co nabízíme?
- zajímavou a smysluplnou práci s možností seberealizace v renomované nadaci;
- příjemný pracovní kolektiv a prostředí;
- práci na poloviční úvazek s možností navýšení úvazku v průběhu roku;
- spolupráci s neziskovými organizacemi a dalšími odborníky;
- spolupráce s firemními partnery;
- flexibilní pracovní dobu;
- zaměstnanecké benefity: práce z domova, sickdays, stravenky, angličtina;
- nástupní plat 13.000 Kč, navýšení po zkušební době;
- nástup 1. 3. 2020.
Životopisy a motivační dopisy posílejte, prosím, na adresu: alena.svachova@nros.cz do 10. 2. 2020.