Hledáme koordinátora/ koordinátorku firemních fondů


Co je pracovní náplní této pozice?

  • Koordinování administrace firemních fondů v průběhu realizace, plánování výběrových řízení, hodnocení průběžných a závěrečných zpráv, komunikace s příjemci a dalšími subjekty,

Co požadujeme?

  • minimálně SŠ vzdělání;
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti;
  • dovednost práce na PC: aktivní ovládání programů MS Word, MS Excel, Power Point, Google Docs, G Suite;
  • pečlivost a schopnost dotahovat věci;
  • chuť a sílu učit se novým věcem.

Co nabízíme?

  • zajímavou a smysluplnou práci s možností seberealizace v renomované nadaci;
  • příjemný pracovní kolektiv a prostředí;
  • práci na poloviční úvazek s možností navýšení úvazku v průběhu roku;
  • spolupráci s neziskovými organizacemi a dalšími odborníky;
  • spolupráce s firemními partnery;
  • flexibilní pracovní dobu;
  • zaměstnanecké benefity: práce z domova, sickdays, stravenky, angličtina;
  • nástupní plat 13.000 Kč, navýšení po zkušební době;
  • nástup 1. 3. 2020.

Životopisy a motivační dopisy posílejte, prosím, na adresu: alena.svachova@nros.cz do 10. 2. 2020.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace