Online kurz Jak na Facebook (smysluplně a efektivně)

Naučte se efektivně spravovat Facebookovou stránku

Termín: 16. 4. 2020

STRUČNÝ POPIS KURZU O ČEM JE:

Co obnáší správa Facebookové stránky, jak ji spravovat, jaké jsou dobré příklady a na co si dát pozor.

OBSAH KURZU:

  • Kdo je na Facebooku a proč tam ne/být (demografie a trendy)
  • Cíle stránek a cílové skupiny
  • Co je úspěšnost
  • Stránka vs. Skupina
  • Nastavení stránky
  • Jak dát o stránce vědět (zdarma, mravenčí prací, placenou reklamou)
  • Příspěvky, plány a témata (jaké jsou možnosti, jak plánovat, příklady)
  • Správa stránky (co to obnáší, co hlídat, jak komunikovat)
  • Vyhodnocování a optimalizace

CÍLE KURZU:

Naučíte se efektivně spravovat Facebookovou stránku a mít konkrétní cíle a jim přizpůsobovat obsah tak, aby měl dané výsledky.

 NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:

Kurz je vhodný pro každého, kdo má na starosti Facebookovou stránku anebo o ní chce mít přehled.

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní

Kurz proběhne 16. 4. 2020

Místo konání: Kurz proběhne online formou webináře přes ZOOM.  Přihlášení dostanou před kurzem e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se tak v k webináři. Je možné se připojit z počítače nebo z mobilu (na mobilu vás to vyzve ke stažení aplikace, která je zdarma a zadání kódu, který vám pošleme). Je potřeba mít připojení k internetu. Prezentaci, kterou na kurzu budeme probírat vám po kurzu zašleme.

Kapacita kurzu je 15 účastníků

Časová dotace kurzu: od 9.30 do 15.30 hodin (začátek prezence na kurz v 9.00 hodin)

Cena 2000 Kč/os

1800 Kč/os neziskové organizace

1440 Kč/os členové AVPO ČR

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace