Jak napsat tiskovou zprávu, aby neskončila v koši

Naučte se vytvořit poutavou tiskovou zprávu a oslovit tím novináře

Termín: 27. 4. 2021

Denně přijde novinářům do ČTK několik stovek tiskových zpráv, zdaleka ne všechny jsou však dobře zpracovány. Ve spolupráci s  Akademií ČTK jsme připravili kurz pro neziskové organizace kde si řekneme, jak tiskovou zprávu dobře napsat i jak s novináři efektivně komunikovat.

Rady, tipy, ukázky. Co funguje, co ne.

CÍLE KURZU:

Napsat poutavou tiskovou zprávu a správně ji nabídnout novinářům

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:

Celodenní kurz je určen pracovníkům tiskových a marketingových oddělení, kteří se práci s médii věnují na plný úvazek, i těm, kdo ve své profesi občas přicházejí do kontaktu s tiskem. Je vhodný například i pro řídící pracovníky, kteří kromě své hlavní pracovní náplně přebírají odpovědnost za komunikaci s tiskovými agenturami a dalšími médii.

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI KURZU:

Akce v rámci Vzdělávacího programu NROS a AVPO ČR

Kurz proběhne 27. 4. 2021

Místo konání: online

Kapacita kurzu je 10 účastníků

Časová dotace kurzu: od 9.00 do 15.00 hodin

Cena 2700 Kč/os

2400 Kč/os neziskové organizace

1920 Kč/os členové AVPO ČR

Obecné informace ke kurzům.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace