JAK USPĚT VE FINANČNÍM ŘÍZENÍ NEZISKOVÉ ORGANIZACE

Získejte zkušenosti a rady ve finančním řízení.

Termín: 21. 11. 2019

Petr Hořejš a Pavla Černá spolu představují efektivní tandem externího ekonoma a účetní. Potkali se v několika neziskových organizacích, ve kterých úspěšně zavedli funkční systém finančního řízení. Na základě svých zkušeností se rozhodli uspořádat semináře pro střední a velké neziskové organizace, kterým se nedaří stabilizovat vnitřní prostředí nebo jsou na maximu svých kapacit a nemohou řídit další rozvoj.

Seminář je určen pro statutární zástupce, ředitele a finanční manažery, kteří chtějí:

  • mít úspěšnou neziskovou organizaci,
  • získat volné prostředky pro rozvoj,
  • efektivně rozhodovat a řídit NNO,
  • stabilizovat finance organizace,
  • inspirovat se současnou dobrou praxí a zkušenostmi.

OBSAH SEMINÁŘE:

1) Vnější vlivy na vedení NNO

    • Zákonné požadavky.
    • Požadavky přispěvatelů.
    • Požadavky cílové skupiny.

2) Vnitřní vlivy na vedení NNO

    • Požadavky vedení organizace.
    • Odpovědnost zakladatele/statutárního orgánu.
    • Role ředitele, ekonoma, účetní, projektových manažerů.

3) Rizika modelů finančního a účetního řízení

4) Efektivní finanční a účetní řízení (dle modelu ocenění Neziskovka roku)

5) Procesy vedoucí k finanční stabilitě NNO

 

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Kurz proběhne 21. 11. 2019

Místo konání: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup

Časová dotace kurzu: od 9.00 do 16.30 hodin

Cena je 1990 Kč pro účastníky z neziskových organizací nebo 2290 Kč pro ostatní.

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace