Petr Orálek

Petr Orálek působí v médiích od roku 1990. Prošel ČTK, MF DNES či Hospodářskými novinami na redaktorských i manažerských pozicích. Jako absolvent Vysoké školy ekonomické začínal s ekonomickou žurnalistikou, později se profesně zabýval i domácím či sportovním zpravodajstvím. Byl mimo jiné zástupcem šéfredaktora MF DNES a Hospodářských novin, šéfem regionálních redakcí MF DNES, byl v řídícím týmu integrace vydavatelství Economia a Centrum Holdings​ nebo sloučení deníků Expres a Metro.

V Economii jako ředitel speciálních projektů mj. nastartoval spolupráci s neziskovým sektorem (magazín Firemní nadace, projekty s velkými nadacemi i menšími subjekty)​. V roce 2019 se rozhodl věnovat veřejně prospěšným projektům​, nyní se angažuje mj. v Modré nadaci revitalizující historický areál zámeckého pivovaru v Březnici a v projektu i60.cz a Generace i60 o.p.s. zaměřujících se na aktivní seniory.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace