Krizové finanční řízení

Jste nezisková organizace, která se v této době cítí finančně nejistá? Přihlaste se na náš online seminář Krizové finanční řízení s lektorem Ing. Petrem Hořejšem, který jsme připravili ve spolupráci se sociálním bankovnictvím České spořitelny. Seminář bude zaměřen na stabilizování financí organizace a seznámí vás se základními postupy v krizovém finančním řízení. Účastníci před kurzem […]

Termín: 12. 5. 2020

Jste nezisková organizace, která se v této době cítí finančně nejistá? Přihlaste se na náš online seminář Krizové finanční řízení s lektorem Ing. Petrem Hořejšem, který jsme připravili ve spolupráci se sociálním bankovnictvím České spořitelny. Seminář bude zaměřen na stabilizování financí organizace a seznámí vás se základními postupy v krizovém finančním řízení. Účastníci před kurzem mohou zaslat klíčové otázky a lektor na ně bude během semináře reagovat. Bude poskytnut prostor i na položení otázek během semináře a sdílení zkušeností organizací.

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Kurz proběhne 12. 5. 2020

Místo konání: Seminář proběhne online formou webináře na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou před webinářem e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se tak k webináři. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.

Časová dotace kurzu: 13.00 – 15.00

Seminář je zdarma a je jen pro organizace, kteří jsou klientem České spořitelny (tedy mají alespoň jeden aktivní účet)

Maximální kapacita 15 účastníků.

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

×

  • Konfigurační cookies
Nastavení cookies