Tři pravidla pro tvorbu výroční zprávy

11. 1. 2021

Udělejte z vaší výroční zprávy skvělý propagační materiál. Výroční zpráva není jen povinný dokument. Pokud ji dobře vyladíte, může se stát skutečnou vlajkovou lodí v prezentaci vaší neziskovky. Pomůže vám pak ve fundraisingu, při získávání příznivců, podporovatelů, dobrovolníků nebo zaměstnanců.

„Ostatní hoši čtou Playboy, já čtu výroční zprávy.“  investor Warren Buffett

  1. Stručně, výstižně, srozumitelně! Zapomeňte na projektový a dotační jazyk. Myslete na ty, pro které výroční zprávu píšete. Bude srozumitelná i pro vaše prarodiče?
  2. Nenechte formu zvítězit nad obsahem! Grafické zpracování má sloužit obsahu, ne naopak.
  3. Řekněte si o podporu! Když si o nic neřeknete, nic nedostanete. Nebojte se říct si o podporu. Zároveň ukažte, jak peníze dárců pomáhají.

Chcete vědět více jak na to? Přihlaste se na náš kurz, během kterého si ukážeme, že vytvořit dobře využitelnou výročku přitom nemusí být nic složitého, stačí držet se několika jednoduchých zásad. Kurz se koná online 3. února a 25. února 2021 s lektorem Alešem Mrázkem.

Cílem kurzu je zvládnout zásady transparentnosti a efektivní práce s informacemi.

Více informací a možnost přihlásit se na 3. února naleznete ZDE.

Více informací a možnost přihlásit sena 25. února naleznete  ZDE

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace