Termín: 26. 2. 2020
Petr Hořejš a Pavla Černá spolu představují efektivní tandem externího ekonoma a účetní. Potkali se v několika neziskových organizacích, ve kterých úspěšně zavedli funkční systém finančního řízení. Na základě svých zkušeností se rozhodli uspořádat semináře pro střední a velké neziskové organizace, kterým se nedaří stabilizovat vnitřní prostředí nebo jsou na maximu svých kapacit a nemohou řídit další rozvoj.
Seminář je určen pro statutární zástupce, ředitele a finanční manažery, kteří chtějí:
- mít úspěšnou neziskovou organizaci,
- získat volné prostředky pro rozvoj,
- efektivně rozhodovat a řídit NNO,
- stabilizovat finance organizace,
- inspirovat se současnou dobrou praxí a zkušenostmi.
OBSAH SEMINÁŘE:
1) Vnější vlivy na vedení NNO
-
- Zákonné požadavky.
- Požadavky přispěvatelů.
- Požadavky cílové skupiny.
2) Vnitřní vlivy na vedení NNO
-
- Požadavky vedení organizace.
- Odpovědnost zakladatele/statutárního orgánu.
- Role ředitele, ekonoma, účetní, projektových manažerů.
3) Rizika modelů finančního a účetního řízení
4) Efektivní finanční a účetní řízení (dle modelu ocenění Neziskovka roku)
5) Procesy vedoucí k finanční stabilitě NNO
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 26. 2. 2019
Místo konání: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup
Časová dotace kurzu: od 9.00 do 16.30 hodin
Cena 2300 Kč/os
2000 Kč/os neziskové organizace
1600 Kč/os členové AVPO ČR
Cena je 2000 Kč pro účastníky z neziskových organizací nebo 2300 Kč pro ostatní.
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici, Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.