Termín: 16. 4. 2020
STRUČNÝ POPIS KURZU O ČEM JE:
Co obnáší správa Facebookové stránky, jak ji spravovat, jaké jsou dobré příklady a na co si dát pozor.
OBSAH KURZU:
- Kdo je na Facebooku a proč tam ne/být (demografie a trendy)
- Cíle stránek a cílové skupiny
- Co je úspěšnost
- Stránka vs. Skupina
- Nastavení stránky
- Jak dát o stránce vědět (zdarma, mravenčí prací, placenou reklamou)
- Příspěvky, plány a témata (jaké jsou možnosti, jak plánovat, příklady)
- Správa stránky (co to obnáší, co hlídat, jak komunikovat)
- Vyhodnocování a optimalizace
CÍLE KURZU:
Naučíte se efektivně spravovat Facebookovou stránku a mít konkrétní cíle a jim přizpůsobovat obsah tak, aby měl dané výsledky.
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:
Kurz je vhodný pro každého, kdo má na starosti Facebookovou stránku anebo o ní chce mít přehled.
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 16. 4. 2020
Místo konání: Kurz proběhne online formou webináře přes ZOOM. Přihlášení dostanou před kurzem e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se tak v k webináři. Je možné se připojit z počítače nebo z mobilu (na mobilu vás to vyzve ke stažení aplikace, která je zdarma a zadání kódu, který vám pošleme). Je potřeba mít připojení k internetu. Prezentaci, kterou na kurzu budeme probírat vám po kurzu zašleme.
Kapacita kurzu je 15 účastníků
Časová dotace kurzu: od 9.30 do 15.30 hodin (začátek prezence na kurz v 9.00 hodin)
Cena 2000 Kč/os
1800 Kč/os neziskové organizace
1440 Kč/os členové AVPO ČR
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici, Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.