Termín: 15. 4. 2020
Nemáte grafika a potřebujete občas udělat pozvánku nebo poutavý leták či plakát? Canva je pro vás ideální nástroj. Přihlaste se na náš kurz, kde vás naučíme základní možnosti nástroje Canva. Je to moderní webová aplikace, kterou si můžete v podobě nativní aplikace stáhnout i do mobilu či tabletu. Canvu není třeba instalovat a používat ji můžete zcela bez problémů na jakémkoliv prohlížeči či operačním systému. Canva je zdarma, má však také různé placené funkce. Najdete v ní tisíce šablon, obrázků, ikon a předloh pro různé kategorie. Výhodou programu Canva je, že si za pár minut a zdarma vytvoříte různé grafické podklady, které by vám v jiných programech trvaly desítky minut až hodin.
OBSAH KURZU:
- Přihlášení do Canvy a nastavení účtu
- Práce s šablonami
- Základní úpravy šablony
- Úprava fotek a nahrání vlastních obrázků
- Sdílení a export grafiky
- Rozšířené možnosti úpravy šablony
CÍLE KURZU:
- Naučíte se základy grafiky a copywritingu
- Vytvoříte si vlastní promo materiál v grafickém programu Canva
- Naučíte se pracovat s barvami a fonty
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:
Základní workshop pro všechny, kteří potřebují dělat propagaci profesionálně a nemají k ruce grafika.
SEBOU NA KURZ POTŘEBUJETE: Notebook
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 15. 4. 2020
Místo konání: Kurz proběhne online formou webináře na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou před webinářem e-mail s odkazem na webinář, na který stačí kliknout a připojit se tak v 9:30 k webináři. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.
Kapacita kurzu je jen 8 účastníků
Časová dotace kurzu: od 10.00 do 14.00 hodin (začátek prezence na kurz v 9.30 hodin)
Cena 2000 Kč/os
1800 Kč/os neziskové organizace
1440 Kč/os členové AVPO ČR
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po webináři dostanou všichni účastníci vypracovaný návod s printscreeny a lektorka bude k dispozici pro jednorázové rady typu „kam mám kliknout, abych …“. . Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.