Digitalizace práce v neziskovce

Jak si zjednodušit některé procesy pomocí nových online řešení

Termín: 10. 3. 2020

Na kurzu pro neziskové organizace si ukážeme jaké jsou dnes možnosti automatizace a digitalizace různých procesů a jaké jsou nástroje, které můžete využívat. Ukážeme si google drive a jiné cloudové služby. Podíváme se jaké mohou organizace využívat CRM programy a spousta dalších zajímavých pomocníků.

OBSAH KURZU:

  • Uložiště dat – možnosti cloudových uložišť a serverů
  • Aplikace pro tým management – přehled možností aplikací na trhu, srovnání
  • Tipy pro nastavení štábní kultury – třídění dokumentů, jednotné promo organizace, správa kontaktů
  • Vychytávky do kanceláře – online aplikace pro snazší práci s daty a soubory
  • Nastavování procesů v neziskovce a komunikace v týmu – jak vést efektivně porady, jak zvládnout
    komunikační rozepři, jak se vyhnout komunikačním šumům, jak vést konstruktivní dialog

CÍLE KURZU:

  • Základní techniky leadershipu, vedení týmů a time management v době digitalizace a modernizace pracovních procesů
  • Přehled cloudových a CRM nástrojů pro management v souladu se směrnicí GDPR
  • Vychytávky pro debordelizaci dat, správu a sdílení dokumentů
  • Efektivní komunikační techniky pro řešení konfliktů v pracovním prostředí

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: (velikost organizace, pozice)

Vedoucí pracovníky neziskových organizací, vedoucí týmů zaměstnanců nebo dobrovolníků v neziskových
organizacích.

SEBOU NA KURZ POTŘEBUJETE: Notebook

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní

Kurz proběhne 10. 3. 2020

Místo konání: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup

Časová dotace kurzu: od 10.00 do 16.00 hodin (začátek prezence na kurz v 9.30 hodin)

Cena 2000 Kč/os

1800 Kč/os neziskové organizace

1440 Kč/os členové AVPO ČR

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace