Termín: 18. 6. 2020
Neziskovka může mít sebelepší fundraisingovou strategii, používat třeba ty nejchytřejší fundraisingové metody a spojit se s nejlepšími PR agenturami, bez základu, kterým je důvěryhodnost ale nic z toho fungovat nebude. Na kurzu pro neziskové organizace si shrneme základní principy transparentnosti, které je třeba dodržovat, aby neziskovka získala a udržela si důvěru svých dárců. Budeme pracovat s konkrétními praktickými příklady a zastavíme se i u problémů, které trápí jednotlivé účastníky.
OBSAH KURZU:
- Zákonné povinnosti. Co, kdy a kde musí jednotlivé formy neziskovek zveřejňovat?
- Co zajímá jednotlivé typy dárců, jak s nimi komunikovat a získat si jejich důvěru?
- Proč je důležité srozumitelně informovat o poslání a hodnotách neziskovky?
- Jaké informace by měla obsahovat výroční zpráva a webové stránky neziskové organizace?
- Jak informovat o malérech a neúspěších a neztratit důvěryhodnost?
CÍLE KURZU:
Dozvíte se, jak efektivně pracovat s informacemi o poslání, činnostech nebo hospodaření neziskové organizace. Osvojíte si základní principy budování dlouhodobé důvěryhodnosti Vaší neziskovky.
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: fundraisery, PR specialisty, manažery neziskových organizací
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 18. 6. 2020
Místo konání: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup
Časová dotace kurzu: 9.00 do 16.30 hodin
Cena 2000 Kč/os
1800 Kč/os neziskové organizace
1440 Kč/os členové AVPO ČR
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici, Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.