Jak na Instagram (smysluplně a efektivně)

Online kurz kde se naučíte efektivně spravovat Instagramový profil

Termín: 20. 5. 2020

STRUČNÝ POPIS KURZU O ČEM JE:

online kurz jak efektivně spravovat Instagramový profil, aby to dávalo smysl a mělo výsledky.

OBSAH KURZU:

  • O Instagramu obecně – Co to je, kdo tam je a kolik jich je.
  • Jak se používá a co co znamená – Osobní vs. Firemní účet, soukromí a pravidla, bio, followers, hashtagy #, fotky a videa, stories
  • Jak na obsah a správu – Typy obsahu, obsahová strategie, plánování obsahu, tipy na aplikace pro editaci fotek a správu profilu
  • Statistiky a vyhodnocování
  • Možnosti propagace – Základní informace o možnostech reklamy na Instagramu

CÍLE KURZU:

Naučíte se efektivně spravovat Instagramový profil a vytyčit si cíle a ty naplňovat.

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: 

Kurz je vhodný pro každého, kdo má na starosti Instagramový profil.

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní

Kurz proběhne 20. 5. 2020

Místo konání: Kurz proběhne online formou webináře přes ZOOM.  Přihlášení dostanou před kurzem e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se tak v k webináři. Je možné se připojit z počítače nebo z mobilu (na mobilu vás to vyzve ke stažení aplikace, která je zdarma a zadání kódu, který vám pošleme). Je potřeba mít připojení k internetu. Prezentaci, kterou na kurzu budeme probírat vám po kurzu zašleme.

Časová dotace kurzu: od 10.00 do 13.00 hodin (začátek prezence na kurz v 9.45 hodin)

Cena 1700 Kč/os

1500 Kč/os neziskové organizace

1200 Kč/os členové AVPO ČR

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace