Termín: 13. 5. 2020
Lektor:
Online kurz je zaměřen na praktické aspekty pořádání veřejných sbírek. Vznikl na základě diskusí zástupců neziskovek a krajských úředníků o případné budoucí změně současného zákona o veřejných sbírkách. I přes lišící se výklady zákona a přes rozdílný přístup jednotlivých krajských úřadů přinese užitečné rady, jak úspěšně zvládnout veřejnou sbírku.
OBSAH KURZU:
- Účel sbírky – jeho definice a výklad.
- Pozitiva a úskalí jednotlivých metod fundraisingu ve veřejné sbírce.
- Použití výtěžku sbírky.
- Komunikace s úředníky.
- Příručka MVČR k zákonu o veřejných sbírkách.
- Diskuse mezi účastníky, příklady z praxe.
CÍLE KURZU:
- Pomoci účastníkům definovat vyhovující účelu sbírky
- Inspirovat účastníky jak zvolit a nastavit jednotlivé metody fundraisingu ve veřejné sbírce
- Podpořit účastníky v argumentaci při problémech s vyúčtováním sbírky
- Sdílet zkušenosti mezi organizacemi.
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:
Koordinátoři veřejných sbírek, fundraiseři, finanční manažeři NNO. Kurz není určen pro účetní.
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 13. 5. 2020
Místo konání: Kurz proběhne online formou na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.
Kapacita kurzu je 20 účastníků
Časová dotace kurzu: 9.00 – 13.00 hodin
Cena 1700 Kč/os
1500 Kč/os neziskové organizace
1200 Kč/os členové AVPO ČR
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici, Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.