Jak na veřejné sbírky

Online kurz, kde se dozvíte vše, co potřebujete vědět o sbírkách.

Termín: 13. 5. 2020

Online kurz je zaměřen na praktické aspekty pořádání veřejných sbírek. Vznikl na základě diskusí zástupců neziskovek a krajských úředníků o případné budoucí změně současného zákona o veřejných sbírkách. I přes lišící se výklady zákona a přes rozdílný přístup jednotlivých krajských úřadů přinese užitečné rady, jak úspěšně zvládnout veřejnou sbírku.

OBSAH KURZU:

  • Účel sbírky – jeho definice a výklad.
  • Pozitiva a úskalí jednotlivých metod fundraisingu ve veřejné sbírce.
  • Použití výtěžku sbírky.
  • Komunikace s úředníky.
  • Příručka MVČR k zákonu o veřejných sbírkách.
  • Diskuse mezi účastníky, příklady z praxe.

CÍLE KURZU:

  • Pomoci účastníkům definovat vyhovující účelu sbírky
  • Inspirovat účastníky jak zvolit a nastavit jednotlivé metody fundraisingu ve veřejné sbírce
  • Podpořit účastníky v argumentaci při problémech s vyúčtováním sbírky
  • Sdílet zkušenosti mezi organizacemi.

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:

Koordinátoři veřejných sbírek, fundraiseři, finanční manažeři NNO. Kurz není určen pro účetní.

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní

Kurz proběhne 13. 5. 2020

Místo konání: Kurz proběhne online formou na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.

Kapacita kurzu je 20 účastníků

Časová dotace kurzu: 9.00 – 13.00 hodin

Cena 1700 Kč/os

1500 Kč/os neziskové organizace

1200 Kč/os členové AVPO ČR

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace