Termín: 6. 5. 2020
Také jste se setkali s tím, že vám někdo z kolegů nebo přátel říkal „proč nepoužíváš na tohle tu aplikaci“ nebo „s tímto programem to jde úplně perfektně“ a vy jste vůbec nevěděli o čem mluví. Přihlaste se na náš online kurz, kde si ukážeme online vychytávky pro efektivní práci.
OBSAH KURZU:
-
Online nástroje pro jednodušší administrativu
-
Online nástroje pro lepší promo na internetu
-
Online nástroje pro jednodušší komunikaci
-
Online nástroje pro radost
-
Efektivní práce s časem, smysluplné pracovní porady
-
Zadávání a delegování úkolů
-
Spokojený tým
CÍLE KURZU:
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:
Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí využít všech možností online nástrojů a aplikací ve svých počítačích a mobilních telefonech. Zároveň mají chuť pustit se do lepší práce s časem, zadávání a delegování úkolů, efektivnější práce v týmu.
SEBOU NA KURZ POTŘEBUJETE: Notebook
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 6. 5. 2020
Místo konání: Kurz proběhne online formou na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.
Časová dotace kurzu: od 10.00 do 12.30 hodin (začátek prezence na kurz v 9.30 hodin)
Cena 1700 Kč/os
1500 Kč/os neziskové organizace
1200 Kč/os členové AVPO ČR
Kapacita kurzu je 15 účastníků
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici, Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.