Nejen online vychytávky pro efektivní práci

Online kurz kde se seznámíte s online nástroji na ulehčení a zefektivnění práce

Termín: 6. 5. 2020

Také jste se setkali s tím, že vám někdo z kolegů nebo přátel říkal „proč nepoužíváš na tohle tu aplikaci“ nebo „s tímto programem to jde úplně perfektně“ a vy jste vůbec nevěděli o čem mluví. Přihlaste se na náš online kurz, kde si ukážeme online vychytávky pro efektivní práci.

OBSAH KURZU:

  • Online nástroje pro jednodušší administrativu

  • Online nástroje pro lepší promo na internetu

  • Online nástroje pro jednodušší komunikaci

  • Online nástroje pro radost

  • Efektivní práce s časem, smysluplné pracovní porady

  • Zadávání a delegování úkolů

  • Spokojený tým

CÍLE KURZU:

  • Využijete potenciál digitálních přístrojů na maximum

  • Nebudete plýtvat časem

  • Naučíte se být nahraditelní

  • Bude vám týmu v lépe

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:

Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí využít všech možností online nástrojů a aplikací ve svých počítačích a mobilních telefonech. Zároveň mají chuť pustit se do lepší práce s časem, zadávání a delegování úkolů, efektivnější práce v týmu.

SEBOU NA KURZ POTŘEBUJETE: Notebook

CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní

Kurz proběhne 6. 5. 2020

Místo konání: Kurz proběhne online formou na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou e-mail s odkazem, na který stačí kliknout a připojit se. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.

Časová dotace kurzu: od 10.00 do 12.30 hodin (začátek prezence na kurz v 9.30 hodin)

Cena 1700 Kč/os

1500 Kč/os neziskové organizace

1200 Kč/os členové AVPO ČR

Kapacita kurzu je 15 účastníků

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Po skončení kurzu, pokud bude k dispozici,  Vám bude zaslána prezentace lektora. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.

Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.

Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.

Storno podmínky:

Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.

V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.

V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace