Termín: 21. 4. 2020
Lektor:
Online kurz formou otázek a odpovědí na to, co vám může přinést řešení Google G Suite.
OBSAH KURZU: Na kurzu bude představen balík digitální kanceláře od společnosti Google s názvem G Suite. Postupně probereme jednotlivé aplikace v balíčku, představíme si typické příklady použití. Zároveň budou představeny reálné scénáře použití, se zaměřením na řešené problémy a získané výhody. Online forma bude probíhat otevřenou formou, kdy budete moci interaktivně klást otázky, na které Vám lektor odpoví. Ukážeme si i možnosti integrací Cloud aplikací, stejně tak i možnosti automatizací a ulehčení práce.
Jedná se o základní kurz možností G Suite. Budeme primárně probírat možnosti řešení. Cílem kurzu není detailní, pokročilé představení možností uvedeného řešení.
Lektor působí jak v neziskové organizaci Spolek Sousedů, tak i jako místostarosta městyse Škvorec. Je oficiální Google Cloud Partnerem a profesně řeší implementaci G Suite pro komerční subjekty, jednotlivce a školy.
CÍLE KURZU: Poznat možnosti řešení G Suite
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: Kurz je pro všechny, kdo chtějí vědět a zkusit, co vše umí Google G Suite.
CENA A INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Akce v rámci Vzdělávacího programu Sdružení NROS a AVPO Servisní
Kurz proběhne 21. 4. 2020
Místo konání: Kurz proběhne online formou webináře na platformě Google Hangouts Meet. Přihlášení dostanou před webinářem e-mail s odkazem na webinář, na který stačí kliknout a připojit se tak v k webináři. Pro využití všech funkcí Google Hangouts Meet, doporučujeme mít založený Google účet a přihlásit se přes něj. Stačí kliknout na odkaz a prohlížeč nabídne přihlášení do Google účtu.
Kapacita kurzu je 15 účastníků
Časová dotace kurzu: od 10.00 do 13.00 hodin
Cena 1700 Kč/os
1500 Kč/os neziskové organizace
1200 Kč/os členové AVPO ČR
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Také Vám zašleme zpětnou vazbu a prosíme o její vyplnění. Díky ní můžeme naše kurzy zlepšovat a přinášet Vám nejlepší vzdělávání.
Níže uvedený formulář je pro jednu osobu, nepřihlašujte tedy najednou více osob – každý účastník ať vyplní formulář za sebe.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mail s platebními informacemi a variabilním symbolem. Po uhrazení Vám bude vystavena a zaslána faktura. Prosíme o dodržení postupu, celý systém je automatizovaný.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za Vámi zrušenou účast na semináři vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena e-mailem na adresu jan.placak@nros.cz nejpozději 5 pracovních dnů před konáním semináře.
V případě, že nebude naplněna kapacita kurzu, budete o zrušení kurzu informováni e-mailem.
V případě dotazů kontaktujte Jana Placáka na jan.placak@nros.cz, tel. č. 227 217 215.