Ing. Jiří Kepka, CSc

Vystudoval kybernetiku na Západočeské univerzitě, postgraduální studium v oboru umělá inteligence v Ústavu teorie informace a automatizace Akademie věd ČR. Pracoval jako marketingový ředitel Investiční kapitálové společnosti KB, a.s., jako předseda představenstva ve společnostech Patria investiční společnost, Pioneer Asset Management, a.s., jako marketingový ředitel CK Fischer, a.s., a obchodní ředitel Raiffeisen stavební spořitelny, a.s. Od 2015 působí v rodinné digitální agentuře WTF digital, s.r.o. Společnost má statut Google Partner a Googlem byla v roce 2018 vybrána mezi několik desítek digitálních agentur ze střední a východní Evropy do rozvojového projektu Scaled Business Coaching Programme, který Jiří Kepka úspěšně absovoval.  Ve společnosti má odpovědnost za analýzu webové návštěvnosti, výkonnostní marketing pro e-shopy a PPC kampaně na reklamních platformách vyhledávačů. Společnost dohlíží na cca 10 Google Ads Grant účtů neziskových organizací. Jiří Kepka s NROS spolupracuje od roku 2005. V současnosti působí jako předseda dozorčí rady.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace